Mjesto obavljanja poslova: Tuzla

Opis poslova i radnih zadataka:

  • održavanje računovodstvenih sistema u skladu sa definisanim procedurama, računovodstvenim principima i zakonskom legislativom
  • izrada periodičnih i godišnjih izvještaja
  • komunikacija sa nadležnim institucijama
  • obračun poreza i izrada mjesečnih izvještaja PDV-a
  • obračun plata
  • praćenje izmjena računovodstvenih zakona i propisa

Potrebne kvalifikacije:

  • VŠS/VSS/SSS ekonomskog smjera
  • poznavanje zakonske regulative, poreskih i računovodstvenih propisa, i njihovo kontinuirano praćenje
  • odlično poznavanje računovodstva, oporezivanja i financija, dobro poznavanje međunarodnih standarda financijskog izvještavanja
  • odgovornost, analitičnost, preciznost, komunikativnost, snalažljivost, upornost, sklonost timskom radu, sposobnost pregovaranja i organizacije
  • poznavanje rada na računaru (Windows, MS Office, računovodstveni programi)
  • najmanje 3 (tri) godine radnog iskustva u računovodstvu i finansijama
  • posjedovanje certifikata ovlaštenog računovođe

Sve zainteresovane kandidate molimo da svoju prijavu (motivaciono pismo i biografiju) pošalju na meil: interauto@interauto.ba
Napomena: Prijave će biti razmotrene u potpunoj diskreciji, a kontaktirani će biti samo uže odabrani kandidati koji potpuno udovoljavaju traženim uslovima.